لاستیک دلیوم اندونزی

خرید لاستیک دلیوم اندونزی در انواع و اندازه‌های مختلف

لاستیک دلیوم اندونزی یکی از معروف‌ترین برندهای لاستیک دنیا است که برای انواع ماشین آلات لاستیک‌هایی در سایز و مدل‌های مختلف تولید می‌کند. فروشگاه لاستیک محمد، از اولین نمایندگی های رسمی و معتبر در ایران برای فروش “لاستیک دلیوم اندونزی” در ایران است. قیمت مناسب، اصالت و کیفیت کالا از مهم ترین اصول ماست و ما سعی داشته‌ایم همواره رضایت مشتری را در اولویت کاری خود قرار دهیم. برای دریافت مشاوره رایگان جهت انتخاب و خرید لاستیک دلیوم اندونزی مناسب با لاستیک محمد تماس حاصل فرمایید.

نمایش ویدیو درباره لاستیک دلیوم اندونزی
cta1
برای مشـاوره و خریـد لاستیک دلیوم اندونزی
مزایا خرید لاستیک دلیوم اندونزی از لاستیک محمد

با خرید تایر دلیوم اندونزی از لاستیک محمد می توانید از مزایا زیر بهره مند شوید

تضمین کیفیت
تضمین کیفیت
تضمین قیمت
قیمت مناسب
تضمین اصالت
تضمین اصالت
سوالات متداول لاستیک دلیوم اندونزی

کیفیت و عملکرد لاستیک‌ها نقش بزرگی در این موضوع دارند. اما قطعا خرید لاستیک از برندهای معروف و معتبر مانند لاستیک دلیوم اندونزی می‌تواند کمک کننده باشد.

پهنای لاستیک نسبت به نوع و مدل خودرو متفاوت است و مهم‌ترین موضوع انتخاب پهنای مناسب با خودروی شماست. اما لاستیک پهن به طور کلی عملکرد بهتری نسبت به لاستیک‌های معمولی دارند زیرا راننده بهتر می‌تواند ماشین را کنترل کند

برندهای خوب ایرانی‌ای نیز وجود دارند که لاستیک‌هایی با کیفیت بالا تولید می‌کنند اما فاکتور های بسیاری را در هنگام خرید باید در نظر گرفت مانند هزینه و قیمت. البته نکته مهم تر از ایرانی و یا خارجی بودن لاستیک، برند و کیفیت آن است.

شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی و فروشگاه‌های معتبر و بزرگ، بهترین لاستیک‌ها را تهیه کنید.

همه چیز درباره لاستیک دلیوم اندونزی

لاستیک دلیوم اندونزی چیست؟

دلیوم (Delium) یکی از کارخانه‌های معروف تولید کننده لاستیک در کشور اندونزی است که از سال 1970 شروع به کار کرده است. در ابتدا هدف این شرکت تنها تولید لاستیک برای مصرف داخلی بود اما به دلیل کیفیت بالا و همچنین نرمی و مقاوم بودن لاستیک، به مرور این برند شهرت جهانی کسب کرد و امروزه لاستیک‌ها خود را به بیش از 50 کشور دنیا صادر می‌کند. در حال حاضر “لاستیک دلیوم اندونزی” طیف وسیعی از وسایل نقلیه شامل لاستیک ماشین‌های صنعتی، لاستیک موتور سیکلت، اسکوتر، دوچرخه، ماشین‌های سواری، کامیون‌های سبک، ماشین‌های کشاورزی و… را پوشش می‌دهد. در واقع لاستیک دلیوم اندونزی جزو یکی از معروف‌ترین برندهای لاستیک جهان است.

چه چیز باعث کاهش عمر لاستیک دلیوم اندونزی میشود؟

طول عمر لاستیک های مختلف باهم متفاوت است. اما به طور کلی لاستیک دلیوم اندونزی یکی از لاستیک‌های باکیفیت موجود در بازار است که طول عمر زیادی نیز دارد. اما برخی از موارد باعث آسیب دیدن لاستیک و در نتیجه کاهش عمر آن می‌شوند. موارد زیر می‌توانند طول عمر لاستیک دلیوم اندونزی را کاهش دهند:

تنظیم فشار باد لاستیک دلیوم اندونزی

ممکن است که فشار باد در ابتدا موضوعی بی‌اهمیت جلوه کند، اما فشار باد تایرها موضوع بسیار مهمی است که حتما باید مورد بررسی قرار بگیرد. اگر باد لاستیک‌ها زیاد باشد کنترل فرد بر ماشین تا حد زیادی کاهش می‌یابد و همچنین خطر پنچر شدن تایر نیز وجود دارد. علاوه بر این موضوع، کاهش فشار باد لاستیک نیز باعث افزایش فشار بر لاستیک، ترکیدن لاستیک و… می‌شود. در نتیجه بهتر است تا برای افزایش عمر لاستیک دلیوم اندونزی ، حتما فشار باد آن را چک کنید.

بار اضافه و بیش از حد

لاستیک دلیوم اندونزی برندی است که برای انواع ماشین‌ها لاستیک تولید می‌کند و هریک از این لاستیک‌ها دارای مشخصاتی هستند که تعیین می‌کنند این تایرها بدون اینکه آسیب ببینند، چه میزان وزن را می‌توانند تحمل کنند. اگر بیش از این اندازه وزن ماشین و بارها افزایش یابد، فشار زیادی به لاستیک وارد می‌شود که می‌تواند باعث کاهش عمر آن شود.

جا به جایی لاستیک ها

چه در ماشین‌های بزرگ و چه در خودروهای معمولی، بخش از عظیمی از فشارها بر لاستیک‌های جلویی ماشین وارد می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا آن‌ها زودتر از از لاستیک‌های عقب آج خود را از دست بدهند. به همین دلیل بهتر است تا هر چند وقت یکبار جای لاستیک‌های جلو با لاستیک‌های عقب را تعویض کنید.

نکات نگهداری از لاستیک دلیوم اندونزی

لاستیک دلیوم اندونزی باید در مکانی سقف‌دار، خشک و خنک نگهداری شود

تایرها باید دور از ژنراتور، موتورهای برقی و در کل منابع حرارتی نگهداری شوند

مکان نگهداری “لاستیک‌ دلیوم اندونزی” باید عاری از هرگونه ماده حلال‌های نفتی مانند گریس بنزین و… باشد. این مواد لاستیک را فاسد می‌کنند.

نباید فشار زیادی به لاستیک‌ها وارد شود، به طوری که لاستیک دلیوم اندونزی از فرم نرمال خود خارج شود.

راهکارهایی برای افزایش طول عمر لاستیک دلیوم اندونزی

همانطور که برخی از موارد می‌توانند به لاستیک‌ها آسیب برسانند و باعث کاهش طول عمر آن‌ها شوند، رعایت برخی نکات نیز می‌تواند باعث افزایش طول عمر “لاستیک دلیوم اندونزی” شود. به عنوان مثال:

تنظیم باد لاستیک‌ دلیوم اندونزی در زمانی که سرد هستند

محیط رانندگی و محل‌هایی که ماشین از آن‌ها عبور می‌کند، تاثیر زیادی در خالی شدن باد لاستیک‌ها دارند. به طور کلی باد لاستیک‌ها در مکان‌های گرم سریع‌تر خالی می‌شود و لازم است تا افرادی که بیشتر در محیط‌های گرم رفت و آمد دارند هر چند وقت یکبار لاستیک‌ها را باد کنند. برای افزایش طول عمر لاستیک دلیوم اندونزی بهتر است تا زمانی که لاستیک‌ها سرد هستند به آن‌ها باد بزنید. به عبارت دیگر، اجازه دهید تا ماشین چند ساعت بی‌حرکت باقی بماند تا لاستیک‌ها کاملا خک شوند و سپس به آن‌ها باد بزنید.

حرکت ماشین

اگر ماشین برای مدت طولانی در محلی پارک شده باشد و حرکت نکند، باعث کاهش باد لاستیک‌ها و همچنین فرسودگی آن‌ها می‌شود. برای جلوگیری از این موضوع می‌توانید هر چند وقت یکبار جای لاستیک‌ها را به صورت ضربدری با یکدیگر تغییر دهید و از سکون طولانی مدت ماشین پرهیز کنید.

بالانس کردن لاستیک‌ دلیوم اندونزی

در صورتی که لاستیک‌ها بالانس نباشند و وزن به درستی و با توازن کامل توزیع نشده باشد، احتمال ایجاد لاستیک سابی وجود دارد. به همین دلیل بهتر است تا هر 15 الی 20 هزار کیلومتر، لاستیک‌های ماشین را از لحاظ بالانس بودن بررسی کنید. لرزیدن فرمان هنگامی که ماشین با سرعت بالایی حرکت می‌کند می‌تواند یکی از نشانه‌های بالانس نبودن لاستیک‌ها باشد.