مقالات

ارائه راهنمای خرید لاستیک لودر

راهنمای خرید لاستیک لودر چیست؟ لاستیک‌های لودر دارای انواع مختلفی هستند. این لاستیک ها با توجه به محلی که در آن شروع به فعالیت می‌کنند انتخاب می‌شوند و باید برای هر نوع لودر نیز لاستیک مخصوص به خودش را تهیه کرد. حال اگر شما به عنوان یک تازه وارد، وارد فروشگاه خرید لاستیک لودر شوید، با انبوهی از لاستیک ها مواجه می‌شوید که هر کدام در لودری مختلف استفاده می‌شوند. شما در این لحظه احتیاح به یک راهنمای خرید لاستیک لودر دارید. در این قسمت ما می‌خواهیم به صورت اختصاصی به ارائه رهنمای خرید لاستیک لودر بپردازیم. پس با ما همراه باشید تا انتهای این مقاله تا زمانی که قصد دارید به خرید راهنمای لودر بپردازید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

در هنگام خرید لاستیک لودر به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

شما برای این که بتوانید به راحتی به هنگام خرید لاستیک لودر، بهترین را برای خود داشته باشید، باید به نکاتی توجه کنید که با احتساب آن ها بهترین لاستیک را برای لودر خود خریداری کنید. حال کدام موارد برای در نظر گرفته شود تا بهترین لاستیک برای شما ارائه شود؟

در “راهنمای خرید لاستیک” لودر:

  • لاستیک نو است یا دسته دوم. اگر لاستیک دسته دوم باشد، قیمت پایینی را به خود اختصاص داده است اما باید فریب قیمت پایین را نخوریم زیرا لاستیک نو طول عمر بیشتر و لاستیک دسته دوم طول عمر کمتری دارد.
  • وجود تیوپ لودر. تیوپ لودر می تواند برای لاستیک ها بسیار حائز اهمیت باشد و شما باید بدانید که چگونه از این موضوع مطلع شوید که آیا تیوپ لودر در لاستیک وجود دارد یا خیر. این موضوع را می‌توانید از افراد خبره در این زمینه سوال فرمایید.
  • آیا تایز OTR است یا خیر. اگر این موضوع را قبل از خرید مد نظر قرار دهید می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. لاستیک OTR دارای مشخصه های مخصوص به خود است و کارایی بسیار عالی‌ای دارد.
  • لاستیک لودر دولتی را با دست دوم بودن اشتباه نگیرید. لاستیک لودر دولتی دارای قیمت بسیار عالی‌ای است و همین موضوع باعث می‌شود تا افراد با لاستیک دسته دوم این موضوع را اشتباه بگیرند.
  • آخرین گزینه نیس، بایاس یا رادیال بودن لاستیک نیز نکته‌ای است که باید مد نظر قرار بدهید.

لاستیک لودر را چگونه خریداری کنیم؟

برای خرید بهترین لاستیک لودر می‌توانید از چندین روش اقدام کنید. روش اول، مراجعه به انواع فروشگاه‌های آنلاین است. شما زمانی که وارد این فروشگاه‌ها می‌شوید، انواع لاستیک ها را مشاهده می‌کنید که با توجه به ابعاد و برند دارای قیمت های متفاوتی می‌باشند. با توجه به نیاز خود، لاستیک مناسب را انتخاب کرده و سپس با سفارش و پرداخت هزینه در محل مناسب لاستیک را تحویل می‌گیرید که انتخاب محل نیز برعهده خودتان می‌باشد. استفاده از روش خرید اینترنتی می‌تواند در هزینه و وقت شما بسیار صرفه جویی کند. به این صورت که شما به هنگام خرید، درواقع انواع واسطه‌ها را حذف کرده و به صورت مستقیم خریداری می‌کنید پس با حذف واسطه‌ها، هزینه کمتری نیز برای محصول خود خریداری می‌کنید.

روش بعدی اما خرید به صورت حضوری است. به این صورت که شما از طریق سایت‌های معتبر در گوگل آدرس فروشگاه‌های خرید لاستیک لودر در شهر خودتان را پیدا کرده و سپس به آن‌جا مراجعه می‌کنید و از نزدیک با مشاهده کردن انواع لاستیک‌ها، نوع مناسب را برای خود خریداری می‌کنید.

روش آخر نیز خرید این لاستیک ها از طریق سفارش تلفنی است. شما می‌توانید به راحتی با ایجاد تماس با انواع نمایندگی ها، به خرید لاستیک مورد نظر خود به صورت سفارش تلفنی بپردازید.

قیمت لاستیک لودر چقدر است؟

لاستیک‌های لودر دارای انواع قیمت‌های مختلف هستند و همان طور که در عنوان‌های قبلی به این موضوع اشاره کردیم، لاستیک‌های دست دوم قیمت مناسب تری نسبت به لاستیک‌های دسته اول دارند اما به مراتب طول عمر بسیار کمتری نسبت به لاستیک دسته اول دارند. به صورت کلی، لودر دارای قیمت تقریبا بالایی است و نمی‌توان به صورت اختصاصی به این موضوع پیدارخت زیرا به عنوان مثال قیمت لاستیک لودر چینی، قیمت لاستیک لودر کوماتسو و یا قیمت روز لاستیک لودر البرز هر کدام متفاوت از یک دیگر می‌باشند و با توجه به نوسانات قیمت ارز نیز قیمت خود را تغییر می‌دهند. شما می‌توانید هر زمان که احتیاج به دانستن قیمت انواع لاستیک لودر داشتید، به سراغ انواع فروشگاه های اینترنتی رفته و از این طریق به راحتی قیمت انواع لاستیک‌ها را مشاهده کنید. باید بگوییم که فروشگاه‌های اینترنتی همواره قیمت‌های خود را به صورت روزانه تغییر می‌دهند و اگر تغییراتی به صورت کلی بر روی قیمت‌ها به وجود آید شما می‌توانید این موضوع را به راحتی از طریق فروشگاه‌های اینترنتی مخصوص فروش چرخ مشاهده کنید زیرا این فروشگاه ها قسمتی را برای ارائه اخبار در این زمینه می‌پردازند و اخبار آن‌ها نیز روزانه در حال به روزرسانی است. شما هم‌ چنین می‌توانید با ایجاد یک تماس تلفنی با نمایندگی ها نیز از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

خرید لاستیک نو لودر بهتر است یا دست دوم؟

در راهنمای خرید لاستیک لودر ، برای این که بتوانید لاستیکی را خریداری کنید و این موضوع را تشخیص دهید که خرید لاستیک نو بهتر است یا خرید لاستیک دست دوم، همواره ممکن است دچار انواع شک ها و شبهه ها شوید. اما نگران نباشید، ما در این قسمت به صورت جداگانه به مزیت ها و معایب خرید لاستیک نو و دست دوم می‌پردازیم و در آخر نیز این شما هستید که باید انتخاب کنید با توجه به این موارد کدام یک از لاستیک‌ها مناسب شما هستند.

خرید لاستیک دسته اول/لاستیک نو
مزایا معایب
داشتن طول عمر بالا قیمت نسبتا بالا
داشت آج های سالم وجود مشکل در خریدن آن
بدون وجود انواع خرابی و ترک خوردگی وجود مشکل در مشاهده کردن این که آیا لاستیک مناسب است یا خیر
لاستیک دسته دوم
مزایا معایب
داشتن قیمت پایین داشتن طول عمر پایین
سهولت در خرید از بین رفتن تعداد بسیاری از آج ها
به راحتی پیدا شدن وجود بسیاری از خرابی ها و ترک خوردگی‌ها

حال که به صورت کلی با این موارد آشنا شدید، می‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید که کدام یک از لاستیک‌ها برای شما مناسب است و می‌توانید کدام یک را خریداری کنید. به صورت کلی این که انتخاب ما لاستیک دسته دوم باشد با لاستیک دسته اول، یه موضوع شخصی است زیرا برخی از افراد شاید بودجه خرید لاستیک دسته اول را داشته باشند و برخی نیز نتوانند لاستیک دسته اول را خریداری کنند و به ناچار اقدام به خرید لاستیک دسته دو کنند.

انواع لاستیک لودر کدامند؟

لودرها دارای انواع لاستیک‌های مختلفی هستند که این لاستیک ها با توجه به سایز، برند و هم چنین نوع شکل ظاهری تقسیم بندی‌ می‌شوند. در این قسمت یک به یک به این موارد می‌پردازیم.

تقسیم بندی به لحاظ شکل ظاهری:

  • لاستیک زنجیری: در لودرهایی از این دسته از لاستیک‌ها استفاده می‌شود که برای کندن از آن‌ها استفاده می‌شود و باید چسبندگی زیادی بر روی زمین داشته باشند.
  • لاستیک پلاستیکی: این دسته از لاستیک لودرها که حجم بسیار بالایی نیز برای خود دارند، یکی از انواع لاستیک‌هایی هستند که برای انواع لودرها که به کندن زمین می‌پردازند استفاده می‌شوند.

دسته بندی به لحاظ برندی:

  • لینگ لانگ
  • ادونس
  • هنان
  • دنا
  • بارز
  • هانکوک
  • تریانگل
  • البرز

و در آخر، دسته بندی انواع لاستیک لودر با توجه به سایز آن عبارت اند از:

  • 5/25 سایز
  • 5/25 سایز
  • 5/25 سایز
  • 35/65/33 سایز
  • 5/25 سایز
  • 40/65/39 سایز
  • 5/25 سایز
  • 45/65/45 سایز

ساختار لاستیک لودر چگونه است؟

این دسته از لاستیک‌ها همان طور که اشاره کردیم به صورت کلی به دو دسته زنجیری و پلاستیکی تقسمیم می‌شوند. لودرهای زنجیری که ساختاری بسیار راحت دارند. یک دسته از لاستیک پلاستیکی در کنار یک دسته زنجیر قرار گرفته اند و با سر خوردن بر روی غلتک ها شروع به حرکت می‌کنند.

در نوعی دیگر، لاستیک‌های پلاستیکی همان طور که از نامشان پیداست، از انواع مواد پلاستیکی بسیار مرغوب ساخته شده اند. به این صورت که شما می‌توانید این دسته از لاستیک‌ها را در تمامی انواع زمین‌ها استفاده کنید و مشکلی نیز برای آن به وجود نیاید. لاستیک‌های پلاستیکی نیز به دو دسته توپر و بادی نیز تقسیم می‌شوند که معمولا نوع توپر آن فروش بیشتری دارند. می‌توانید از طریق جست و جو تصاویر گوگل، تصاویر تمامی این لاستیک‌ها را با کیفیتی بسیار خوب مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *