لاستیک لیفتراک کره ای

خرید بهترین لاستیک لیفتراک کره ای از لاستیک محمد

لاستیک لیفتراک‌‌ سایز و انواع مختلفی دارد و افراد نیز معمولا برای ماشین‌های لیفتراک خود از انواع مختلف این لاستیک استفاده می‌کنند. اما یکی از بهترین برندهایی که می‌توان برای لیفتراک استفاده کرد، لاستیک لیفتراک کره ای است. این لاستیک ساخت کشور کره است و از کیفیت و همچنین مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل است که لاستیک لیفتراک کره ای شهرت جهانی دارد. این لاستیک نسبتا در بازار کمیاب است و برای تهیه آن بهتر است تا به فروشگاه‌های معتبری مانند لاستیک محمد مراجعه کنید تا بتوانید این محصول را با کیفیت اصلی و همچنین قیمت مناسب تهیه کنید.

نمایش ویدیو درباره لاستیک لیفتراک کره ای
برای مشاوره و خرید لاستیک دامپتراک با ما تماس بگیرید
برای مشـاوره و خریـد لاستیـک لیفتـراک کــره ای
مزایا خرید لاستیک لیفتراک کره ای از لاستیک محمد

 بهترین کیفیت در کنار نازل ترین قیمت فقط از لاستیک محمد…

quality guarantee
تضمین قیمت
لاستیک لودر
تضمین اصالت کالا
بهترین کیفیت
تضمین کیفیت
سوالات متداول لاستیک لیفتراک کره ای

فشار باد یکی از عوامل بسیار مهمی است که می‌تواند طول عمر لاستیک لیفتراک کره ای را تغییر دهد. فشار باد کم باعث می‌شود فشار مضاعفی به لاستیک‌ها وارد شود و این موضوع نیز همراه با فشار بار، می‌تواند برای لاستیک لیفتراک کره ای بسیار مخرب باشد. فشار باد زیاد نیز می‌تواند باعث از دست رفتن کنترل ماشین و همچنین خراب شدن آج‌ها شود. بنابراین بهتر است تا فشار باد لاستیک را به خوبی تنظیم کنید.

با توجه به ماشین و همچنین نوع باری که حمل می‌کنید، نوع لاستیک می‌تواند بادی، توپر و یا پلی یورتان باشد. اما این موضوع بیشتر به نوع ماشین و همچنین محل کار ماشین بستگی دارد.

همه چیز درباره لاستیک لیفتراک کره ای

انواع لاستیک لیفتراک کره ای

لاستیک لیفتراک کره ای بادی

همانطور که از نام این نوع از لاستیک لیفتراک کره ای پیداست با فشار باد می‌شوند و همانند لاستیک‌های کامیون‌ها و یا تریلی‌ها هستند. این لاستیک‌ها به دلیل ظرفیت بالایی که در جذب تکان‌های شدید دارند، برای سطوح ناصاف فضای بیرون استفاده می‌شوند. این خاصیت لاستیک‌های بادی نیز به دلیل فشار باد موجود در آن‌ها است.

لاستیک لیفتراک کره ای توپر

لاستیک‌های توپر با هوا پر نمی‌شوند و از مواد لاستیک جامد ساخته شد‌اند، به عبارت دیگر درون این لاستیک‌ها هوا نیست بلکه مواد جامد است. این لاستیک‌های سوراخ نمی‎شوند و برای استفاده بر روی سطوح صاف صنعتی ساخته شده‌اند. این موضوع یکی از دلایلی است که این نوع تایرها به عنوان “لاستیک لیفتراک کره ای” استفاده می‌کنند.

لاستیک لیفتراک کره ای پلی‌اورتان

تایرهای پلی اورتان ضخامت کمی دارند و همین امر باعث شده مقاومت کمتری داشته باشند. این تایرها مصرف متفاوت‌تری هم دارند چرا که قدرت حرکت در سطوح ناهموار را ندارند، بیشتر متقاضیان این نوع از تایر انبارداران هستند. لاستیک‌های پلی اورتان در مصارفی مانند ریچتراک، استاکرها ، پالت تراک های برقی و …بکار میروند.

چه زمانی باید لاستیک لیفتراک کره ای را تعویض کنیم؟

زمانی که یک اینچ از آج ها وجود دارد زمان تعویض آج “لاستیک لیفتراک کره ای” است. اگر تایر ها به موقع تعویض نشوند راننده و لیفتراک 84% از لرزش های به وجد آمده را حس و تحمل میکنند، در عین حال نیروی بار به سختی انجام میشود و نیاز به نیرو و چرخش بیشتر تایر است که این موضوع باعث میشود که به گیربکس‌ها فشار زیادی وارد می شود.

موارد دیگری که در برخورد با آن باید لاستیک لیفتراک کره ای خود را تعویض کنید:

مشاهده شکستگی، پارگی، ترک خوردگی
ساییدگی ناهماهنگ در آج لاستیک
رسیدن لاستیک به خط ایمنی (SAFETY LINE)

عوامل موثر بر خرابی لاستیک لیفتراک کره ای

تاریخ انقضا: همانند بسیاری از مواد، مواد تشکیل دهنده لاستیک لیفتراک کره ای نیز دارای یک تاریخ انقضا هستند. لاستیک‌هایی که تاریخ انقضای آن‌ها گذشته است و یا نزدیک به تاریخ انقضای خود هستند، معمولا دچار از هم گسیختگی می‌شوند و به عبارتی اجزای لاستیک از هم جدا می‌شوند.

فشار زیاد و استفاده غیراصولی: استفاده مداوم و جابه‌جایی بارهای بسیار سنگین و باعث وارد شد فشار زیادی به لاستیک‌ها می‌شود، این موضوع می‌تواند به مرور زمان باعث خراب شدن “لاستیک لیفتراک کره ای” شود. البته باید بدانید که لاستیک‌‌های توپر نسبت به لاستیک‌های بادی مقاومت بیشتری نسبت به این موضوع دارند.

خرید لاستیک لیفتراک کره ای تقلبی و بی‌کیفیت: جنس لاستیک می‌تواند تاثیر زیادی در عملکرد ان داشته باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود لاستیک‌های وارداتی باکیفیتی مانند لاستیک لیفتراک کره ای را از فروشگاه‌های معتبری مانند فروشگاه لاستیک محمد تهیه کنید تا بتوانید مدت زیادی از کیفیت این لاستیک‌ها بهره‌مند شوید.

ساییدگی ناهمانند در آج لاستیک لیفتراک کره ای: زاویه‌دار بستن چرخ‌های عقب و جلو و همچنین تراز نبودن محور، ناهماهنگی میزان باد لاستیک، استفاده از برندها مختلف لاستیک در چرخ‌ها، مواد سازنده و طرح آج و استفاده زیاد از ماشین بدون تغییر جای لاستیک‌ها، همگی از دلایل ساییدگی ناهمانند در آج تایرها می‌باشد.

انتخاب لاستیک لیفتراک کره ای مناسب چه اهمیتی دارد؟

ممکن است که انتخاب تایر یکی از موضوعات نه چندان مهم برای یک ماشین صنعتی باشد، اما یک “لاستیک لیفتراک کره ای” نامناسب می‌تواند علاوه بر اینکه کارایی ماشین لیفتراک را به حداقل می‌رساند، باعث شود می‌شود که عمر خود لاستیک نیز سریعا به پایان برسد و به تهیه مجدد لاستیک نیاز شود. یکی از نکات مهمی که باید برای خرید لاستیک لیفتراک کره ای در نظر داشته باشید، این است که با توجه به سطح مکان مورد نظر لاستیک را انتخاب کنید. به عنوان مثال باید در نظر داشته باشید که آیا سطح فعالیت ماشین هموار است یا ناهموار؟